REKLAMA SKLEPU MEBLOWEGO
01.01.10

REKLAMA SKLEPU MEBLOWEGO

Dla kogo:

Wszyscy

Lokalizacja:

Dowolna

Do spotu reklamowego poszukujemy potrzebujemy 4 główne postacie grające rodzinę (1 kobieta, 1 mężczyzna, 1 nastolatka, 1 nastolatek). MĘŻCZYZNA (w wieku ok. 40 - 45 lat) KOBIETA (w wieku ok. 35 – 40 lat) NASTOLATKA (w wieku ok. 16 -18 lat) NASTOLATEK (w wieku ok. 14 lat (13 – 15) Nie ma dialogu ani wypowiedzi. Szukamy prawdziwych, naturalnych postaci, dobrze odnajdujących się w sytuacjach grupowych, dobrych "aktorsko"(naturalność gestów, reakcji jest kluczowa), spontaniczni, potrafiący dostosowywać się szybko do partnera. Mogą być charakterystyczni, fajni z wyglądu, sympatyczni.
Casting zakończył się

Inne castingi

Czym jest Konto Gwiazdy?

Konto w serwisie Casting.pl jest darmowe, ale jego funkcje są ograniczone.

Aby uzyskać roczny dostęp, kup Konto Gwiazdy z nielimitowanym dostępem do zgłoszeń za 169,99 zł.
Zostań Gwiazdą Filmu i Reklamy!

Płatność jednorazowa

169,99 zł/rok

Dostęp do Castingów

365 dni

Większe portfolio

24 zdjęć

Rozpoznawalność

Wyżej na liście

Gwiazda

Witaj na Casting.pl®

Platforma Casting.pl to wyjątkowe miejsce w sieci – przestrzeń wizualnej estetyki, która łączy społecznościowy charakter z możliwościami castingowymi.

Użytkownicy casting.pl

Umożliwia prezentację własnej osoby poprzez zdjęcia i filmy, stwarzając tym samym szansę na poznanie interesujących ludzi i zawarcie atrakcyjnych kontraktów z osobami o podobnych zainteresowaniach i pasjach.

Wyjątkowość projektu polega na jego społecznościowym charakterze w połączeniu z dostępem do zleceń z branży medialno-castingowej. Służymy doświadczeniem odpowiednim do tego, aby pomagać debiutantom „stawiać pierwsze kroki” i rozwijać umiejętności tych, którzy posiadają medialne predyspozycje. Tym samym koncentrujemy się na nieustannym promowaniu i wspieraniu castingowej społeczności w jej dążeniu do wyznaczonych celów. Casting.pl to nowe znajomości i nowe możliwości, przede wszystkim jednak doskonała zabawa.

Obserwuj nas w social mediach